嘿嘿嘿嘿 SALARY 萬歲~~~~~~~~



我剛看到了幾句話, 很有同感 :



how much salary I received from the first job is not the issue.

It's the achievement from the first salary out of the first job that makes me happy.

During the process, if your performance is confirmed by others, you might make lots of friends.

Doesn't that what happy is about?



其實我不曉得寫這個的人是誰, 文法也不確定是對的

但他的意思我很了解. 而我現在就是這種感受.

而且我又拿到了一點點額外獎金所以更高興 xD 



btw 我們的店越來越豐富了好高興喔~~~




arrow
arrow
    全站熱搜

    ekim 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()